شرکت ماشین سازی پدیدکاران

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | دستگاه همبرگر زن اتوماتیک | میکسر گوشت صنعتی

شرکت ماشین سازی پدیدکاران

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | دستگاه همبرگر زن اتوماتیک | میکسر گوشت صنعتی

شرکت ماشین سازی پدیدکاران در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات خطوط تولید صنایع غذایی و تجهیزات آماده سازی رستوران‌ها و فست فودها و هتل ها آغاز نمود
شرکت ماشین سازی پدیدکاران : تجهیزات صنایع غذایی ، تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، ماشین آلات همبرگر ، دستگاه همبرگر ساز
دستگاه همبرگر زن اتوماتیک خانگی ، خط تولید همبرگر ، تولید همبرگر صنعتی ، دستگاه تولید همبرگر
همبرگر زن برقی ، گوشت خورد کن صنعتی ، میکسر گوشت صنعتی ، تانکر شیر و آبگیر سبزیجات

  • ۰
  • ۰

پدیدکاران

آشپزخانه یک رستوران در اکثر موارد در دید عموم نمیباشد و باید این دانست که هریک از وسایلی که خریداری میکنید آیا مناسب کار شما میباشد بانه، زیرا برخی دستگاه هایی وجود دارند که میتواند کارچند دستگاه را در یک دستگاه انجام دهد پس حتما کاربرد دستگاه خریداری شده را بدانید .

راهنمایی هنگام خرید دستگاه:

اگرم میخواهید بهترین و باکیفیت ترین خرید را داشته باشد، باید از همراهی کسی که آشپزخانه صنعتی دارد کمک بگیرید، تا در انتخاب شما راهنمایی ها لازم را انجام بدهد و همین کار باعث میشود شما با رضایت زیاد خرید را انجام دهید .

کاربرد و اهمیت لوازمی که میخرید را بدانید:

آشپزخانه یک رستوران در اکثر موارد در دید عموم نمیباشد و باید این دانست که هریک از وسایلی که خریداری میکنید آیا مناسب کار شما میباشد بانه، زیرا برخی دستگاه هایی وجود دارند که میتواند کارچند دستگاه را در یک دستگاه انجام دهد پس حتما کاربرد دستگاه خریداری شده را بدانید .

بررسی عملکرد دستگاه :

باتوجه به این که شما از فروشنده خود اطمینان کافی را دارید برای راحتی خاطر خود یکبار هم که شده عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار دهید . در این بررسی اگر دستگاه دچار مشکلاتی مانند: صدای خرابی قطعه ، تعویض قطعات اصلی،درست کارنکرن دکمه ها و دیگر بخش ها باشد در همان موقع خواهید فهمید .

آشنایی با دستگاه های اصلی آشپزخانه صنعتی:

دستگاه همبرگرزن صنعتی :

انواع برگر مانند همبرگر از جمله غذاهای فست فودی هستند که طرفداران بسیاری دارند برای این که درست کردن آن ها راحت باشد محصولی را طراحی کرده اند که به همبرگر زن اتوماتیک معروف است. برای اینکه به گوشت فرم دهند از این دستگاه استفاده می کنند. قبلا کسانی که در کار فست فود بودن برای درست کردن همبرگر با زحمت رو به رو بودند هم چنین افراد زیادی که برای خرید همبرگر مراجعه می کردند با اتلاف وقت مواجه بودند.این دستگاه قابلیت این را دارد که تا حدود چهارصد همبرگر درست کند.  هم چنین از نظر بهداشتی نیز بسیار سالم تر هستند. هم چنین با این دستگاه می توانید شکل های مختلفی از همبرگر را درست کنید. رستوران های زنجیره ای؛ فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و همچنین فروشگاه های کوچک تر که فروش بالای همبرگر در طول روز دارند نیاز به خرید این دستگاه دارند؛ زیرا اگر همبرگر به صورت سنتی تولید و بسته بندی شود؛ مطمئناً نیاز فروشگاه را برآورده نمی کند و همچنین هزینه نیروی انسانی زیادی را به مجموعه وارد می کند. لذا خرید یک دستگاه همبرگر زن اتوماتیک بسیار مقرون به صرفه است و تمام نیاز یک فروشگاه را برآورده می کند.

از جمله مزایای استفاده از همبرگر زن صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. طعم ثابت و یکدست بودن تمامی همبرگر ها
  2. حذف نیروی انسانی
  3. رساندن پرتی مواد به حداقل
  4. بهداشتی بودن همبرگر تولیدی
  5. تولید با سرعت زیاد
  6. استفاده آسان
  7. قابلیت جابه جایی راحت

شرکت تولید پدید کاران با داشتن چند دهه تجربه ساخت ماشین آلات صنایع غذایی برندی شناخته شده و با اعتبار بسیار زیاد در بین تولیدکنندگان این عرصه به شمار می آید و توانسته به بیش از پنج کشور؛ تولیدات خود را ارسال و پشتیبانی کند.

پیشنهاد میشود برای کامل ترخواندن مطلل به مقاله نکات مهم در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی مراجعه نمایید . 

منبع: پدیدکاران

تولید محتوا: تیم طراحی سایت در اصفهان 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی