شرکت ماشین سازی پدیدکاران

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | دستگاه همبرگر زن اتوماتیک | میکسر گوشت صنعتی

شرکت ماشین سازی پدیدکاران

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | دستگاه همبرگر زن اتوماتیک | میکسر گوشت صنعتی

شرکت ماشین سازی پدیدکاران در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات خطوط تولید صنایع غذایی و تجهیزات آماده سازی رستوران‌ها و فست فودها و هتل ها آغاز نمود
شرکت ماشین سازی پدیدکاران : تجهیزات صنایع غذایی ، تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، ماشین آلات همبرگر ، دستگاه همبرگر ساز
دستگاه همبرگر زن اتوماتیک خانگی ، خط تولید همبرگر ، تولید همبرگر صنعتی ، دستگاه تولید همبرگر
همبرگر زن برقی ، گوشت خورد کن صنعتی ، میکسر گوشت صنعتی ، تانکر شیر و آبگیر سبزیجات

  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید یک فست فود راه اندازی کنید، قبل از شروع کار، باید مشخص شود که آیا می خواهید یک فست فود حرفه ای درست کنید که معدن طلای شما باشد یا فقط قصد دارید خود را از بیکاری نجات دهید؟

آیا همه جوانب کار را در نظر گرفته اید؟ آیا دانش، برآورد هزینه و سرمایه لازم برای راه اندازی این کسب و کار را دارید؟ آیا می دانید برای شروع یک فست فود حرفه ای چه مراحلی را باید طی کنید؟

میدانید تجهیزات صنایع غذایی مورد نیازتان چیست و چقدر هزینه نیاز دارید؟

در ادامه این مطلب به پروسه راه اندازی فست فود می پردازیم و اشاره ای نیز به تجهیزات مورد نیاز برای شروع این کار می پردازیم.

مراحل راه اندازی فست فود

برای شروع هر فست فودی باید موارد زیر را با جزئیات در نظر بگیرید. منظور ما از این تحقیق و تأمل این است که شما را از دیدن چالش های پیش رو دلسرد نکند و خود را شکست خورده بدانید.

این موارد به شما کمک می کند تا آگاهانه تر پیش بروید و ریسک کار خود را کاهش دهید و بدانید در هر مرحله باید چه کاری انجام دهید.

تحقیق در مورد هزینه های فست فود

برای شروع هر کسب و کاری، یک برآورد هزینه ای خواهید داشت. این هزینه شامل هزینه های اولیه، هزینه های جاری و حتی هزینه های اضافی و پیش بینی نشده است.

شما باید این هزینه ها را به طور دقیق برآورد کنید. به عنوان مثال برای راه اندازی هر فست فود به مکان نیاز دارید، تجهیزات فست فود، تعدادی نفر و همچنین هزینه برای تهیه مواد اولیه نیاز دارید.

تجهیزات فست فود چیست؟

تجهیزات فست فود شامل دستگاه هایی است که کار شما را سریع تر و راحت تر می کند و حتی نیاز به نیروی انسانی را به حداقل می رساند.

این ماشین آلات صنایع غذایی معمولاً از کیفیت بالایی ساخته می شوند و قیمت به نسبت بالایی دارند. اما کارایی آنها به صورتی است که در طی 10 سال به صورت مداوم به شما کار می دهند.

البته باید دقت کنید که از شرکت هایی خرید کنید که خدمات پس از فروش عالی و کیفیت ساخت بالایی داشته باشند.

دستگاه همبرگر زن اتوماتیک

دستگاه همبرگر زن اتوماتیک یکی از دستگاه هایی است که فست فودی ها بسیار از آن استفاده می کنند.

راز خوشمزگی همبرگر در استفاده از ادویه و چاشنی های خوراکی مرغوب است. اما راز یک دست بودن، شُل نبودن و هم اندازه بودن همبرگر ها در رستوران و فست فود ها استفاده از دستگاه همبرگر ساز اتوماتیک است.

شاید تا به حال تصور می کردید که مغازه ها و رستوران ها افرادی را دارند که دائماً در حال قالب گرفتن و ترکیب کردن مواد همبرگر با همدیگر هستند اما کاملاً در اشتباه بوده اید.

آنها در ابتدا از دستگاه های مخصوص که در ادامه آنها را معرفی می کنیم برای خرد کردن و مخلوط کردن گوشت استفاده می کنند و سپس برای قالب گیری و تولید در تعداد بالا از دستگاه همبرگر زن استفاده می کنند.

دستگاه میکسر گوشت

هنگام تهیه مخلوط گوشت باید گوشت را ورز دهید و با سبزیجات و ادویه ها مخلوط کنید تا طعم بیشتری پیدا کند.

یک همزن گوشت همه این کارها را برای شما انجام می دهد و دیگر لازم نیست این کارها را به صورت دستی انجام دهید.

همچنین در هزینه ها صرفه جویی می کنید. میکسر گوشت دارای یک مخزن بزرگ با بال مخلوط کن ساخته شده از یک کاردک فلزی است.

وقتی بال های همزن را با یک اهرم حرکت می دهید، این بال ها گوشت را چرخ کرده و با چاشنی های اضافه شده ترکیب می کنند. دستان شما نیز تمیز می ماند و از مشکلات آلودگی گوشت در امان خواهید بود.

اگر مرتب غذاهای گوشتی مانند همبرگر، سوسیس، گوشت چرخ کرده را تهیه می کنید، میکسر یا همزن چرخ کرده ابزاری است که نیاز دارید.

زیرا به راحتی می توانید انواع گوشت ها از جمله گوشت گاو یا گوسفند را چرخ کنید سپس ادویه ها و طعم هایی را که دوست دارید اضافه کنید.

امکانات و نیروهای فست فود

حتما بررسی کنید که چه نیروها و امکاناتی برای این کار در اختیار دارید. به عنوان مثال، شاید شما یک شریک تجاری دارید که بسیاری از لوازم مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

شاید اعضای خانواده بتوانند به شما در شروع این کار کمک کنند. پس سعی کنید این امکانات و نیروها را در نظر بگیرید و از آنها کمک بگیرید.

مکان راه اندازی فست فود

مکان فست فود خود را به دقت مشخص کنید. سعی کنید یک تحقیق کامل در مورد اینکه مکان مورد نظر چه نکاتی برای شما دارد انجام دهید.

مثلا نزدیک بودن فست فود به امکان شلوغ و پر رفت و آمد برای شما یک مزیت است. به محدودیت ها و امتیازات مکان و موقعیت جغرافیایی مورد نظر توجه کنید.

مشتریان هدف فست فود

دقیقا مشخص کنید مشتریان شما چه کسانی هستند؟ به عنوان مثال، اگر فست فود شما نزدیک دانشگاه باشد، قطعا دانشجویان جزو مشتریان هدف شما هستند.

اگر به شرکت های بزرگ نزدیک هستید، باید مراقب باشید که مشتریان شما افراد متفاوتی باشند. شخصیت مشتری می تواند به شما کمک زیادی کند. نیازها، علایق، خواسته‌های مشتریان، سطح درآمد آنها همگی بر ارزش پیشنهادی شما تأثیر می‌گذارند.

به عنوان مثال، اگر در مناطق بالای شهر هستید، مشتریان شما درآمد بیشتری دارند، بنابراین می توانید با ارائه غذاهای باکیفیت و با قیمت های نسبتا بالا، مشتریان بسیار خوبی داشته باشید.

منو غذای فست فود

دقیقاً مشخص کنید چه فست فودهایی در فهرست منوی شما ارائه می شود. برای تهیه این لیست می توانید از علایق مشتریان و آماری که به دست آورده اید استفاده کنید.

زمان کاری فست فود

دقیقاً ساعات کاری فست فود خود را مشخص کنید. مثلا چه غذاهایی ارائه می دهید؟ آیا شبانه روز فعال هستید یا فقط در طول روز؟ با جزئیات مشخص کنید، آیا در روزهای تعطیل فعال هستید؟ در چه ساعاتی از روز فعال خواهید بود؟

تحلیل رقبا برای راه اندازی فست فود

بررسی کنید که چه رستوران های فست فود دیگری در این منطقه هستند و می توانند به عنوان رقیب شما در نظر گرفته شوند. سعی کنید رقبا را به عنوان پله ای برای رونق کسب و کار خود در نظر بگیرید.

با تجزیه و تحلیل رقبا و مشتریان آنها، نوع غذا و خدماتی که ارائه می دهند، می توانید جزئیات بیشتری در مورد کسب و کار خود بیاموزید.

مهمتر از همه، با تجزیه و تحلیل آنها، می توانید تعیین کنید که چه کاری باید انجام دهید تا برای شما سود بیشتری داشته باشد.

رقبا را دشمن خود ندانید. ضمناً حضور آنها باعث شناخته شدن بیشتر کسب و کار شما شده و می توانید سریعتر به موفقیت برسید.

با تجزیه و تحلیل نیروها، مقادیر پیشنهادی، منوی غذا، کیفیت غذا، هزینه ها و روش های هزینه رقبا، می توانید کار خود را شفاف تر کنید.

چه مهارت هایی باید یاد بگیرید؟

برای راه اندازی کسب و کار خود، اولین قدم داشتن دانش کافی است. در گروه ملی استارت آپ فست فود سرآشپز، تمامی آموزش های مربوط به تهیه فست فود و راه اندازی آن به شما ارائه می شود.

شما می توانید قبل از شروع کسب و کار خود، دانش و مهارت های مورد نیاز خود را به دست آورید. بدون دانش و مهارت کافی، نمی توانید یک کسب و کار موفق داشته باشید.

برای شروع این حرفه به مهارت های مختلفی نیاز خواهید داشت. شما به یک آشپز، مدیر مالی، مدیر مشتری و موقعیت های زیادی نیاز دارید.

مجوزهای لازم راه انداز ی فست فود

برای راه اندازی این کسب و کار به مجوز قانونی نیاز دارید. این مجوز نیازمند مدارک و شرایط خاصی است. در زیر شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز تاسیس فست فود را برای شما آورده ایم:

  • قبل از هر چیزی باید فرم درخواست راه اندازی کسب و کار خود را تکمیل نمایید.
  • حتما باید دارای تابعیت کشور اسلامی ایران باشید.
  • اصل و کپی قرارداد اجاره ملک مورد نظر
  • اصل و کپی سند مالکیت مربوط به ملک اگر فرد خود مالک ملک باشد.
  • سندهای مالکیت باید توسط مجتمع قضایی که به آن مراجعه می کنید، برابر اصل شود.
  • اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه مورد نیاز است
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت
  • اصل و کپی کارت ملی دو سری پشت و رو لازم است
  • فیش تلفن برای دریافت کد پستی
  • عکس ۳در ۴ جدید که پیش نویسی شده است
  • تمام سوابق کاری و اداری محل واحد صنفی باید ارائه گردد.
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی پایان تحصیلات ابتدایی
  • ارائه گواهی عدم داشتن هر گونه سوئ پیشینه
  • ارائه گواهی عدم اعتیاد
  • افتتاح حساب در یکی از شعب بانک ملت
  • تمام مدارک مورد بررسی قرار می گیرد و مبالغ مورد نیاز برای اخذ مجوز باید پرداخت گردد
  • پس از دریافت استعلامات عدم سوئ پیشینه و اعتبار، فرم های مورد نظر پوشه بندی خواهد شد و نتیجه آن اعلام می گردد.

 

برآورد نهایی برای راه اندازی فست فود

در این مقاله سعی کردیم تمام مراحلی که نیاز است قبل از راه اندازی فست فود به آن توجه کنید را برای شما گرد آوری کنیم.

اگر به دنبال این هستید که به شما بگوییم میانگین درآمد فست فود چقدر است و آیا اصلا ارزش راه اندازی دارد؟ باید بگویم نمیتوان درآمد ثابتی را برای این شغل در نظر گرفت.

میزان درآمد از این شغل به موارد زیادی بستگی دارد اما اگر پشتکار و انگیزه لازم را داشته باشید و در انتخاب تجهیزات آشپزخانه به صورت اصولی گام بردارید قطعاً موفق خواهید شد.

منبع خبر کلیک کنید

  • ۰۱/۱۰/۰۷
  • شرکت ماشین سازی پدیدکاران

راه اندازی رستوران

فست فود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی