شرکت ماشین سازی پدیدکاران

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | دستگاه همبرگر زن اتوماتیک | میکسر گوشت صنعتی

شرکت ماشین سازی پدیدکاران

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | دستگاه همبرگر زن اتوماتیک | میکسر گوشت صنعتی

شرکت ماشین سازی پدیدکاران در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات خطوط تولید صنایع غذایی و تجهیزات آماده سازی رستوران‌ها و فست فودها و هتل ها آغاز نمود
شرکت ماشین سازی پدیدکاران : تجهیزات صنایع غذایی ، تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، ماشین آلات همبرگر ، دستگاه همبرگر ساز
دستگاه همبرگر زن اتوماتیک خانگی ، خط تولید همبرگر ، تولید همبرگر صنعتی ، دستگاه تولید همبرگر
همبرگر زن برقی ، گوشت خورد کن صنعتی ، میکسر گوشت صنعتی ، تانکر شیر و آبگیر سبزیجات

  • ۰
  • ۰

در این مقاله همراه ما باشید تا از دانستنی هایی که باید در مورد دستگاه همبرگرزن بدانید مطلع شوید.

قبل از هر چیز بهتر است، تاریخچه همبرگر را مورد بررسی قرار دهیم.

همبرگر ساخت کدام کشور است؟

یکی از لذیذترین و دوست‌داشتنی‌ترین غذاهای فست فودی، همبرگر می باشد. این فست فود خوشمزه، به عنوان غذای ملی ایلات متحده محسوب می‌شود.

روایات زیادی در مورد تاریخچه همبرگر وجود دارد. و از میان کسانی که ادعا می کردند همبرگر را اختراع کرده اند، گفته های شخصی به نام فلچر دیویس از تگزاس قابل قبول تر می باشد. طبق ادعای این شخص، در دهه ۱۸۸۰، اولین رستوران خود را در آتن افتتاح کرد و به عنوان غذای سرآشپز، برای اولین بار گوشت گاو سرخ شده را بین دوتکه نان به همراه پیاز و یک نوع ترشی سرو کرد. بنابراین برای اولین بار، ساندویچ همبرگر متولد شد و طولی نکشید که محبوبیت این غذا جهانی شد.

با وجود آنکه همبرگر یک غذای محبوب برای آمریکایی‌ها است و از طریق آمریکا به سراسر دنیا معرفی شده است، ولی باز هم عده ای معتقدند که اصالت همبرگر به کشور آلمان شهر هامبورگ می‌رسد. در این صورت این که همبرگر ساخت کدام کشور است کمی پیچیده به نظر می رسد.

دستگاه همبرگر زن

از آنجایی که ساندویچ همبرگر، طرفداران زیادی دارد. در نتیجه افرادی که در فست فودها کار می کنند، برای آنکه بتوانند پاسخگوی مشتریان شان باشند، از دستگاه همبرگرزن استفاده می کنند. همچنین اگر افرادی که همبرگر درست می‌کنند، می‌خواستند آن را با دست تهیه کنند، دارای معایبی بود. از جمله: خستگی، عدم فرم دهی مناسب و یکنواختی وزن، سرعت پایین در به موقع تحویل دادن غذا و عدم رعایت بهداشت و انتقال میکروب. در این صورت می توان گفت این دستگاه، یکی از مهمترین تجهیزات فست فودها و رستوران ها، برای آماده سازی گوشت یا مواد غذایی است. دستگاه همبرگرزن، وسیله ای است که توسط آن می توان گوشت چرخ شده را مثل گوشت گاو، گوساله، مرغ و ماهی را به صورت گوشت مخصوص همبرگر درست کرد.

این دستگاه در سه مدل :

  • همبرگر زن دستی
  • همبرگر زن نیمه اتوماتیک
  • همبرگر زن تمام اتوماتیک تولید می شود.

 

دستگاه همبرگر زن دستی

 

[caption id="attachment_5448" align="aligncenter" width="1080"]دستگاه همبرگر زن دستی دستگاه همبرگر زن دستی[/caption]

 

مدل این دستگاه به گونه ای است که بیشتر برای مصارف خانگی یا فست فودها و رستوران های کوچک کاربرد دارد. کار با این وسیله کاملاً با نیروی دست انجام می گیرد. طریقه استفاده از آن به این صورت است که ابتدا مقداری از گوشت چرخ شده را درون محفظه دستگاه قرار می دهیم‌. سپس با فشردن اهرم، که توسط دست انجام می گیرد، به گوشت چرخ کرده مان، فرم همبرگر می دهیم. جنس دستگاه معمولا از فلز است. و مزیت استفاده از این وسیله به این خاطر می باشد که می توان گوشت های همبرگر یک دست و یک اندازه تهیه کنیم. همچنین به دلیل یکدست بودن گوشت، تمام قسمت های آن به طور یکنواخت سرخ می شود.

دستگاه همبرگر زن نیمه اتوماتیک

 

[caption id="attachment_5447" align="aligncenter" width="1280"]دستگاه همبرگر نیمه اتوماتیک دستگاه همبرگر زن نیمه اتوماتیک[/caption]

 

این وسیله نسبت به دستگاه همبرگر زن دستی، کمی پیشرفته تر است. از دستگاه همبرگر زن نیمه اتوماتیک، در آشپزخانه های صنعتی استفاده می کنند. میزان دخالت دست در این دستگاه کمتر می باشد، و مانند دستگاه همبرگر زن دستی، گوشت چرخ شده را به صورت کاملاً یکدست و گرد درست می کند. همچنین جنس آن از استیل می باشد. و همبرگر را به قطر ۱۳ سانتی متر آماده می‌کند.

 مزیت استفاده از این دستگاه این است که:

1_ از نظر بهداشتی کار با این دستگاه مناسب تر می باشد.

2_ استفاده از آن راحت و آسان می باشد.

3_ در کمترین زمان می توان همبرگر های یک دست و یک اندازه درست کرد.

4_ نسبت به همبرگر زن دستی، مقاومت و استحکام بیشتری دارد.

 

دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک

[caption id="attachment_5449" align="aligncenter" width="1035"]دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک[/caption]

 

دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک، برخلاف دستگاه نیمه اتوماتیک، با انرژی برق کار می کند و نسبت به دو دستگاه قبلی، از امکانات بیشتری برخوردار است. در این صورت، می‌توان گفت دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک، یکی از پیشرفته ترین انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد و در کارخانه ها و در جاهایی که تولیدات همبرگر به صورت صنعتی دارند، کاربرد دارد. این دستگاه کاملا اتوماتیک بوده و اصلاً دخالت دست در آن دیده نمی شود. طریقه استفاده از این وسیله به این صورت است که گوشت چرخ شده مورد نظر را درون محفظه دستگاه قرار می دهیم. و بعد از انجام عمل قالب گیری، همبرگر توسط تیغه هایی که درون دستگاه است، شکل می گیرد.

 مزیت استفاده از این دستگاه عبارتند از:

1_ سرعت عمل بیشتر نسبت به دستگاه همبرگر زن نیمه اتوماتیک.

2_ به دلیل آن که بدون دخالت دست است، کاملاً بهداشتی می باشد.

3_ قابلیت سلفون گذاری دو طرف گوشت برگر.

4_کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان.

5_ قابلیت تنظیم وزن در دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک.

6_ به حداقل رساندن پرتی مواد.

7_ حفظ بافت گوشت با دستگاه همبرگر زن اتوماتیک.

8_ طعم ثابت و یکدست بودن تمامی همبرگر ها.

9_ توانایی آماده سازی همبرگر در اشکال و قطر های مختلف طبق سفارش مشتری.

10_ طراحی و تولید در ظرفیت های مختلف با تیراژ بالا، طبق سفارش مشتری.

شما خوانندگان گرامی می توانید با مطالعه دستگاه همبرگر زن نیمه اتوماتیک و دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک، متوجه تفاوت این دو دستگاه شوید.

 

خرید دستگاه همبرگر زن

 

[caption id="attachment_5306" align="aligncenter" width="550"]خرید دستگاه همبرگر زن خرید دستگاه همبرگر زن[/caption]

 

در هنگام خرید دستگاه همبرگر زن، باید به نکاتی که در زیر به آن اشاره شده است، توجه فرمایید. زیرا مشخصات فنی هر دستگاه با مدل دیگر فرق دارد، در این صورت دستگاه همبرگر زنی که انتخاب می‌کنید باید با نیاز شما همسان باشد.

این نکات عبارتند از :

1_ اگر مشکل جا دارید، به اندازه دستگاه دقت کنید.

2_ کارایی و نحوه عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

3_ به سوخت مصرفی آن توجه کنید.

4_ ظرفیت تولیدی دستگاه را مد نظر قرار دهید.

5_ به سرعت تولید همبرگر در دستگاه دقت کنید.

علاوه بر نکاتی که باید در هنگام خرید دستگاه همبرگرزن به آن دقت کنید، باید دستگاهتان از برندی باشد که کیفیت دستگاه را تضمین کند. بنابراین پیشنهاد ما به شما عزیزان برای اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوب بودن دستگاه، خرید از شرکت پدید کاران می باشد.

 

قیمت دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک

دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک، در سایز ها و مدل های مختلفی، توسط شرکت هایی از جمله پدیدکاران تولید می‌شود. از این رو قیمت این دستگاه متفاوت می باشد. بنابراین اگر قصد خرید دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک را دارید، توصیه می شود از این برند (شرکت پدید کاران) خرید کنید. زیرا قیمت ماشین آلات این شرکت، بسیار مقرون به صرفه است. ضمن اینکه شما هر آنچه را از یک دستگاه صنعتی انتظار دارید، می توانید در این محصولات پیدا کنید.

 

 سخن پایانی ...

همانطور که اشاره شد یک نمونه از دستگاه های صنعتی، دستگاه همبرگر زن می باشد. و نوع پیشرفته آن، دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک است. که به طور کامل جایگزین نیروی انسانی شده است.

می توان این دستگاه را به عنوان بهترین دستگاه، برای صنعت غذا و فست فود دانست و از آن در مدت کوتاهی به درآمدزایی خوبی رسید.

امیدوارم با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامعی را در مورد دستگاه همبرگر زن به دست آورده باشید.

  • ۰۱/۰۶/۱۶
  • شرکت ماشین سازی پدیدکاران

دستگاه همبرگر زن

دستگاه همبرگر زن صنعتی

همبرگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی