شرکت ماشین سازی پدیدکاران

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | دستگاه همبرگر زن اتوماتیک | میکسر گوشت صنعتی

شرکت ماشین سازی پدیدکاران

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | دستگاه همبرگر زن اتوماتیک | میکسر گوشت صنعتی

شرکت ماشین سازی پدیدکاران در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات خطوط تولید صنایع غذایی و تجهیزات آماده سازی رستوران‌ها و فست فودها و هتل ها آغاز نمود
شرکت ماشین سازی پدیدکاران : تجهیزات صنایع غذایی ، تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، ماشین آلات همبرگر ، دستگاه همبرگر ساز
دستگاه همبرگر زن اتوماتیک خانگی ، خط تولید همبرگر ، تولید همبرگر صنعتی ، دستگاه تولید همبرگر
همبرگر زن برقی ، گوشت خورد کن صنعتی ، میکسر گوشت صنعتی ، تانکر شیر و آبگیر سبزیجات

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع همبرگر در سراسر جهان

همبرگر چیست؟

دستورالعمل اصلی همبرگر شامل یک پت گوشت (معمولاً گوشت گاو)، مواد افزودنی مانند کاهو، خیار شور، پنیر، گوجه فرنگی و نوعی سس یا چاشنی روی یک نان باگت است. به زبان ساده، اگر می توانید یک تکه گوشت را بین دو تکه نان بگذارید، برای خود یک همبرگر تهیه کرده اید.

برای کسب اطلاعات و استعلام قیمت دستگاه همبرگر زن اتوماتیک کلیک کنید.

همبرگر غذایی محبوب است که تقریبا در هر کشوری در جهان طبخ شده است. حتی اگر همبرگر سنتی تنوع بیشتری نسبت به تصور شما وجود داشته باشد، همه ویژگی های مشترکی دارند که می توانن از نظر مزه و طرز تهیه بهبود یابند.

همبرگر که گاهی اوقات برگر نامیده می شود از دهه های قبل یکی از غذاهای محبوب بوده و توسط فرهنگ های مختلف در سراسر جهان پذیرفته و سازگار شده است.

انواع همبرگر در سراسر جهان

انواع همبرگر در سراسر جهان

 

همبرگر از کجا آمده است؟

ریشه همبرگر موضوع بحث تاریخی است. کشورهایی مانند آمریکا، آلمان و چین ادعا کرده اند که اولین بار همبرگر را اختراع کرده اند. از آنجا که ترکیبات اساسی یک همبرگر گوشت و نان است، برخی از وعده های غذایی اولیه از کشورهای مختلف شباهت هایی به همبرگر مدرن دارند و به سختی می توان منشا دقیق این غذای پرکاربرد و لذیذ را تشخیص داد.

این احتمال وجود دارد که مردم از اوایل قرن شانزدهم میلادی نان و گوشت را به روش های مشابه همبرگر مدرن با هم مخلوط می کردند. اگر برای شما این سوال پیش آمده که چرا به آن همبرگر گفته می شود، کلمه “همبرگر” در دهه 1800 از هامبورگ آلمان نشات گرفته است.

انواع همبرگر در سراسر جهان

انواع همبرگر در سراسر جهان

 

تغییرات همبرگر

امروزه تنوع بی شماری از همبرگر در سراسر جهان وجود دارد و هر کشور رسپی و دستورالعمل های مخصوص به خود را برای تهیه ی برگر و سس آن دارد. از برگرهای فست فود دنده ای با کیفیت پایین گرفته تا برگرهای ماکی و پنیری 25 دلاری.

می توانید به مدت یک سال هر روز یک برگر بخورید و هرگز دو وعده غذایی یکسان نداشته باشید. هماتطور که اشاره شد فرمول اساسی این همبرگرها نان، گوشت و مواد افزودنی یا چاشنی با سس مخصوص است.

آیا با هیچ یک از این دستورهای غذایی همبرگر آشنا هستید؟

برای کسب اطلاعات در مورد طبخ انواع همبرگر در سراسر جهان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع همبرگر در سراسر جهان

انواع همبرگر در سراسر جهان

 

استیک برگر

یکی از انواع همبرگرهایی که در دهه 1920 محبوبیت زیادی پیدا کرد، برگر استیک است. پته های همبرگر سنتی و پاستای استیک هر دو با گوشت گاو ساخته می شوند.

در برگر استیک یک برش گوشت با کیفیت بالاتر انتخاب می شد که آن را چرخ کرده و درست مانند یک پت برگر معمولی تهیه می کردند.

امروزه حتی برگرهای استیک وجود دارد که با یک برش کامل گوشت بین دو تکه نان تهیه می شوند. اگر عاشق استیک هستید، ممکن است دفعه بعدی که کوره یا مرغ گوشتی را به آتش می کشید، سعی کنید یک برگر استیک برای خود درست کنید.

انواع همبرگر در سراسر جهان

 

همبرگر در ایالات متحده و کانادا

حتی اگر منشأ همبرگر از ایالات متحده نباشد، این خوراکی یکی از محبوب ترین غذاهای این کشور است. ایالات متحده به عنوان خانه فست فود شناخته می شود، بنابراین جای تعجب نیست که یکی از اصلی ترین راه های لذت بردن از همبرگر در آمریکا از مکان هایی مانند مک دونالد و برگر کینگ باشد. با این وجود، برگرهای با کیفیت بالاتر در گاری های غذا، رستوران های سوراخ دیوار و کباب های حیاط خانه پیدا خواهید کرد.

نوع استاندارد همبرگر در آمریکا شامل پنیر (معروف به چیزبرگر)، کاهو، گوجه فرنگی، پیاز و خردل، سس مایونز یا سس گوجه فرنگی است. اگر احساس فانتزی دارید، می توانید همیشه یک تخم مرغ سرخ شده، مقداری بیکن، آووکادو، قارچ کبابی، جوانه ها، سس ترایاکی یا هر نوع مواد افزودنی دیگری که فکر می کنید اضافه کنید.

همبرگرهای کانادایی نیز اغلب دارای یک تخم مرغ سرخ شده، گاهی اوقات با بیکن افرا یا یک تکه ژامبون سرو می شوند. همبرگر kubie، که یک غذای ویژه در آلبرتا کانادا است، به جای گوشت چرخ شده با سوسیس اوکراینی درست می شود و طعم جدید و بسیار لذیذی را ایجاد می کند.

انواع همبرگر در سراسر جهان

 

همبرگر در فرانسه

برگرها در فرانسه محبوب هستند و بیشتر رستوران های سنتی فرانسه در فهرست غذاهای خود برگرهایی ارائه می دهند که با همان سبک و روش های معمول این کشور تهیه می شوند.

دستور العمل های همبرگر فرانسوی غالباً شامل مواردی مانند شراب، کره و پیاز است که به آن هاچ بفتک می گویند. بسته به نوع اولویت، با نان یا بدون نان سرو می شود که بستگی به ذائقه غذایی افراد دارد.

انواع همبرگر در سراسر جهان

 

همبرگر در مکزیک

همبرگر در مکزیک، به نام hamburguesas، نسبتاً استاندارد تهیه می شود و شامل گوشت، پنیر، گاهی بیکن یا ژامبون، آووکادو، کاهو و گوجه فرنگی می باشد.

برگرهای ساخته شده با مواد سنتی مکزیکی، مانند chorizo ​​یا al pastor به جای چربی گوشت گاو، روی آنها کیسو فرسکو (queso fresco یک پنیر مکزیکی نیمه نرم، به رنگ سفید، که معمولاً روی غذاهای گرم خرد شده سرو می شود) و جالاپنوس (jalapenos فلفل چیلی سبز بسیار داغ که در آشپزی به سبک مکزیکی استفاده می شود) قرار می دهند.

انواع همبرگر در سراسر جهان

 

همبرگر در انگلستان و ایرلند

همبرگرهای انگلیسی و ایرلندی شباهت زیادی به انواع ساخته شده در ایالات متحده و کانادا دارند. اما تغییرات مشخصی در آنها وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید همبرگرهای خمیری را در فروشگاه های ماهی و تراشه های انگلستان پیدا کنید.

همبرگرهای خمیری نوعی شیرینی گوشتی هستند که در خمیر آغشته شده، سرخ شده و با چیپس سرو می شود.

در سال های اخیر، اصطلاح “برگر کثیف” در انگلیس رواج یافت. همبرگر کثیف یک برگر مخصوصاً چرب، نامرتب یا آبدار است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر کنجکاو هستید طعم جدید را تجربه کنید، سعی کنید یک برگر گوشت گاو ذرت با خردل و پیاز کاراملی درست کنید.

انواع همبرگر در سراسر جهان

 

همبرگر در استرالیا و نیوزیلند

استرالیا و نیوزیلند سبک مشابهی از همبرگر با سایر نقاط جهان دارند. همبرگرهای استرالیایی معمولاً با گوشت چرخ شده گوشت ساخته می شوند. این نوع برگر در استرالیا به همبرگر گوشت چرخ کرده معروف است و معمولاً مواد آن شامل پنیر، گاهی اوقات یک تخم مرغ سرخ شده، کاهو، گوجه فرنگی و پیاز می باشد.

این همبرگر به عنوان “همبرگر سبک Aussie با مقدار زیاد” شناخته می شود (اوسی به معنای استرالیایی می باشد). یکی از گزینه های برتر برگر که استرالیا و نیوزیلند را منحصر به فرد می کند، افزودن چغندر به همبرگرهای آنها است.

آیا تا به حال امتحانش کرده اید؟

پیشنهاد ما این است که اگر مزه های شیرین را دوست دارید حتما این برگر را امتحان کنید.

انواع همبرگر در سراسر جهان

 

همبرگر در چین

شهرهای بزرگ چین با برگرهای فست فود که از آمریکا وارد می شوند غریبه نیستند. اما یک ساندویچ سنتی چینی به نام روخیمو (roujaimo) وجود دارد که مواد اصلی آن متشکل از گوشت خوک است که در بین دو نان با طعم ها و چاشنی های مختلف قرار گرفته است.

این وعده غذایی قرن هاست که وجود داشته و ممکن است یکی از اولین نسخه های همبرگر باشد.

انواع همبرگر در سراسر جهان

 

همبرگر در ژاپن

مانند چین، با وجود زنجیره های فست فود آمریکایی در ژاپن، بسیاری از رستوران های همبرگر تولید ژاپن وجود دارند که برگرها را به سبک ژاپنی تهیه می کنند.

همبرگرهای ژاپنی با نان یا بدون نان، به نام  هانباگا یا  هانباگو سرو می  شوند و از مخلوط گوشت چرخ کرده با مواد افزودنی مانند سیر و پیاز تشکیل شده اند. علاوه بر این، در ژاپن نوعی برگر برنج تهیه می شود که در آن به جای یک محصول نان با برنج، محتویات برگز را با برنج پوشش می دهند.

 

انواع همبرگر در سراسر جهان

 

همبرگر در کشورهای دیگر

کشورهایی که در اینجا ذکر شده اند تنها بخشی از مکان هایی هستند که همبرگرهایی با طعم و مزه ی متفاوت و لذیذ تهیه می کنند. کشور هایی مانند مالزی، پاکستان، مغولستان، هلند و غیره همگی مزه همبرگر را چشیده اند.

آیا از کشوری که در اینجا لیست نشده است، انواع برگر را امتحان کرده اید؟

  • شرکت ماشین سازی پدیدکاران
  • ۰
  • ۰

در اینجا قصد داریم در مورد دستگاه خردکن گوشت و مزایای استفاده از آن صحبت کنیم.تا پایان این پست همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

دستگاه خردکن گوشت منجمد با توجه به مزایای آن و توانایی برش دادن انواع مختلف گوشت ، همچنان در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.دستگاه گوشت خردکن ، برای سهولت در برش گوشت بدون تلاش خارق العاده توسط اپراتور و جهت جلوگیری از صدمه به دست و انگشتان ابداع شده است.

امروزه این دستگاه در آشپزخانه ها ، رستوران ها و قصابی ها از اقلام محبوب است.امروزه ، تقریباً هر شرکت تهیه کننده غذا در طول فعالیت خود از یک برش دهنده گوشت تجاری استفاده می کند.

استفاده از دستگاه خردکن گوشت صنعتی

دستگاه خردکن گوشت قطعه ای از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی است که باید با دقت و مطابق با دستورالعمل های سازنده به کار گرفته شود.مهم است که مجریان این دستگاه آموزش ببینند تا از آن به روشی مناسب ، ایمن و موثر استفاده کنند.اگر در مورد نحوه استفاده ، کارکردن ، تمیز کردن و نگهداری این دستگاه سؤالی دارید ، دریغ نکنید برای دریافت راهنمایی و مشاوره با ماشین سازی پدیدکاران تماس بگیرید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام استفاده از دستگاه خردکن گوشت در ذهن داشته باشید:

هوشیار باشید: هنگامی که دستگاه را راه اندازی می کنید و نزدیک دستگاه فعال کار می کنید ، هوشیار باشید.این دستگاه دارای تیغه تیز و قطعات متحرک است.هوشیار باشید ، مکالمه و حواس پرتی های غیرضروری را به حداقل برسانید و اطمینان حاصل کنید که از PPE مناسب استفاده می کنید.

ایمنی را جدی بگیرید: هر یک از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی مثل دستگاه خرد کن گوشت و دستگاه همبرگر زن اتوماتیک ، باید دارای یک دستورالعمل یا روش کار ایمنی باشد و به راحتی توسط اپراتورها قابل دسترسی باشد.این باید روش های اداره تجهیزات به روشی ایمن را توضیح دهد.

آموزش کارکنان: بررسی کنید که کارکنان شما برای استفاده از برش دهنده گوشت آموزش دیده باشند.آموزش دوره ای ارائه دهید و به سؤالات پرسنل پاسخ دهید.اگر کارکنان یک خطر ایمنی را شناسایی کردند ، بلافاصله موضوع را بررسی کنید.

خوب تمیز کنید: مطمئن شوید که دستگاه خردکن را مطابق دستورالعمل ها ، به شیوه ای مناسب و ایمن تمیز کرده اید.این باعث می شود در هنگام استفاده بعدی دستگاه ، آلودگی های خارجی در معرض گوشت قرار نگیرند.

در مورد دستگاه خردکن گوشت بیشتر بدانید

مزایای استفاده از دستگاه خردکن گوشت

استفاده از برش دهنده گوشت تجاری فواید زیادی دارد.این شامل:

افزایش تولید: با یک دستگاه خردکننده گوشت تجاری که می تواند به صورت دستی یا خودکار کار کند ، می توانید گوشت بیشتری را دئر یک زمین خاص پردازش کنید.

دقت و صحت را حفظ کنید:این باعث می شود به برش بهتر و دقیق تری دست پیدا کنید و هم چنین گوشت کمتری هدر می رود.

سرعت بخشیدن به تولید:از برش دادن گوشت و بخصوص گوشت منجمد با دست خودداری کرده و از دستگاه خردکن گوشت منجمد استفاده کنید که با کمی تلاش برش یکنواختی را ایجاد می کند.

عملکرد ایمن تر: با استفاده از ماشین خردکن که از دست زدن به چاقو و مانور ابزارهای تیز جلوگیری می کند ، ایمنی اپراتور را حفظ کنید.

برش تمیزتر: با تمیز کردن مرتب دستگاه برش ، برش تمیزتر انجام می شود و هیچ گونه آلودگی خارجی روی محصول تأثیر نمی گذارد.

نکات خرید

قبل از خرید ، باید بررسی کنید که نوع مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنید.مهم است که با کارمندان خود مشورت کنید تا بتوانید نظرات آنها را قبل از تصمیم گیری درک کنید.

فاکتورهای مهمی که باید در نظر گرفت عبارتند از: اندازه و فضای محل کار شما ، منابع تغذیه ای که دارید ، شرایط استفاده و تمیز کردن ، گزینه های خدمات تعمیر و ضمانت.پرسنل خدمات و فروش بسیار واجد شرایط ما می توانند با اطمینان ، شما را در تصمیم گیری برای انتخاب بهتر دستگاه خردکن گوشت یاری دهند.

برچسب‌ها: دستگاه خردکن گوشتدستگاه صنعتیدستگاه خردکندستگاه همبرگر زن

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت 11:44 توسط پدیدکاران  | نظر بدهید

برای راه اندازی فست فود به چه تجهیزاتی نیاز داریم

برای بسیاری از افراد ، افتتاح رستوران فست فود یکی از بزرگترین آرزوهاست.یک فست فود ، در کمترین زمان ممکن غذاهای خوشمزه و کم هزینه را برای مشتری فراهم کند.برای راه اندازی فست فود شما به تجهیزات مناسب نیاز خواهید داشت.اگر به فکر افتتاح یک رستوران فست فود هستید ، اما کاملاً مطمئن نیستید که به چه وسایلی احتیاج دارید ، این مقاله را حتما مطالعه کنید ، چون در این مقاله لیستی از مهمترین لوازم فست فود آورده شده است.

ما تجهیزات مورد نیاز رستواران فست فود ، را به پنج بخش تقسیم کردیم.

  • تجهیزات پخت و پز
  • تجهیزات برودتی
  • تجهیزات ذخیره سازی
  • تجهیزات آماده سازی مواد غذایی
  • تجهیزان تمیز کاری و نظافت

تجهیزات کاربردی لازم

برای راه اندازی فست فود به چه تجهیزاتی نیاز داریم

یک رستوران عالی با غذای عالی شروع می شود و برای تهیه غذاهای عالی شما به تجهیزات پخت و پز مناسب نیاز دارید.آشپزخانه محلی است که بیشتر آشپزی و پخت و پز در آن اتفاق می افتد ، بنابراین در اینجا بیشتر تجهیزات سنگین شما قرار دارد.

بیشتر غذاهای رستوران در کوره ها یا روی اجاق گاز پخته می شوند.اندازه و نوع اجاق گاز تا حد زیادی توسط حجم بالقوه فروش و نیاز شما تعیین می شود.برای تهیه غذاهای سرخ کرده مانند سیب زمینی سرخ شده به دستگاه های سرخ کن نیاز خواهید داشت.

تجهیزات ذخیره سازی سرد

بیشتر رستوران ها و فست فودی ها برای نگهداری غذاهای سرد به یخچال و فریزر نیاز دارند.به عنوان مثال ، هنگام رسیدن محموله ها ، باید مواد غذایی از جمله گوشت منجمد را در فریزر بزرگی قرار دهید.

ماشین ظرفشویی تجاری

هنگامی که غذا سرو شد و مشتریان شما سیر شدند ، شما میمانید و ظرف های کثیف!شستن ظروف با دست نه تنها می تواند بیهوده باشد ، بلکه زمان بر است و ممکن است ظروف به درستی تمیز نشوند.یک ماشین ظرفشویی تجاری به شما امکان می دهد ، به سرعت مقادیر زیادی ظرف را بشویید و تمیز کنید.

برای راه اندازی فست فود به چه تجهیزاتی نیاز داریم

انواع دیگر تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود شامل چرخ گوشت ، دستگاه همبرگر زن اتوماتیک ، برش دهنده نان ، توستر ، پرس ساندویچ و مخلوط کن است.

ظروف آشپزی ، پخت و پز و ظروف کوچک

این موارد به اندازه اقلام بزرگ چشم نواز نیستند ، اما به همان اندازه مهم هستند.آنها شامل همه تابه ها و همچنین قابلمه ها ، انبرها ، کف گیرها ، چاقوها و سایر ظروف مورد نیاز آشپزخانه شما هستند.

علاوه بر این ، برای شروع به مبلمان رستوران نیز نیاز دارید.معروف است که مشتریان فست فود همیشه در حرکت هستند و بیشتر آنها غذای آماده را سفارش می دهند.با این حال ، برخی از مشتریان ترجیح می دهند از رستوران شما غذا بخورند ، بنابراین هزینه کردن برای مبلمان لازم است.

اگر برای اولین بار در نظر دارید یک فست فود افتتاح کنید ، مطمئن شوید که میتوانید این تجهیزات را آماده کنید.توجه به این نکته مهم است که انواع مختلف رستوران ها ممکن است به تجهیزات اضافی یا سبک های مختلفی احتیاج داشته باشند که ممکن است در این لیست نباشد.

برای خرید تجهیزات و لوازم فست فود با کیفیت و با قیمت مناسب با شرکت ماشین سازی پدیدکاران ارتباط برقرار کنید.

  • شرکت ماشین سازی پدیدکاران
  • ۰
  • ۰

برای بسیاری از افراد ، افتتاح رستوران فست فود یکی از بزرگترین آرزوهاست.یک فست فود ، در کمترین زمان ممکن غذاهای خوشمزه و کم هزینه را برای مشتری فراهم کند.برای راه اندازی فست فود شما به تجهیزات مناسب نیاز خواهید داشت.اگر به فکر افتتاح یک رستوران فست فود هستید ، اما کاملاً مطمئن نیستید که به چه وسایلی احتیاج دارید ، این مقاله را حتما مطالعه کنید ، چون در این مقاله لیستی از مهمترین لوازم فست فود آورده شده است.

ما تجهیزات مورد نیاز رستواران فست فود ، را به پنج بخش تقسیم کردیم.

  • تجهیزات پخت و پز
  • تجهیزات برودتی
  • تجهیزات ذخیره سازی
  • تجهیزات آماده سازی مواد غذایی
  • تجهیزان تمیز کاری و نظافت

تجهیزات کاربردی لازم

برای راه اندازی فست فود به چه تجهیزاتی نیاز داریم

یک رستوران عالی با غذای عالی شروع می شود و برای تهیه غذاهای عالی شما به تجهیزات پخت و پز مناسب نیاز دارید.آشپزخانه محلی است که بیشتر آشپزی و پخت و پز در آن اتفاق می افتد ، بنابراین در اینجا بیشتر تجهیزات سنگین شما قرار دارد.

بیشتر غذاهای رستوران در کوره ها یا روی اجاق گاز پخته می شوند.اندازه و نوع اجاق گاز تا حد زیادی توسط حجم بالقوه فروش و نیاز شما تعیین می شود.برای تهیه غذاهای سرخ کرده مانند سیب زمینی سرخ شده به دستگاه های سرخ کن نیاز خواهید داشت.

تجهیزات ذخیره سازی سرد

بیشتر رستوران ها و فست فودی ها برای نگهداری غذاهای سرد به یخچال و فریزر نیاز دارند.به عنوان مثال ، هنگام رسیدن محموله ها ، باید مواد غذایی از جمله گوشت منجمد را در فریزر بزرگی قرار دهید.

ماشین ظرفشویی تجاری

هنگامی که غذا سرو شد و مشتریان شما سیر شدند ، شما میمانید و ظرف های کثیف!شستن ظروف با دست نه تنها می تواند بیهوده باشد ، بلکه زمان بر است و ممکن است ظروف به درستی تمیز نشوند.یک ماشین ظرفشویی تجاری به شما امکان می دهد ، به سرعت مقادیر زیادی ظرف را بشویید و تمیز کنید.

برای راه اندازی فست فود به چه تجهیزاتی نیاز داریم

انواع دیگر تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود شامل چرخ گوشت ، دستگاه همبرگر زن اتوماتیک ، برش دهنده نان ، توستر ، پرس ساندویچ و مخلوط کن است.

ظروف آشپزی ، پخت و پز و ظروف کوچک

این موارد به اندازه اقلام بزرگ چشم نواز نیستند ، اما به همان اندازه مهم هستند.آنها شامل همه تابه ها و همچنین قابلمه ها ، انبرها ، کف گیرها ، چاقوها و سایر ظروف مورد نیاز آشپزخانه شما هستند.

علاوه بر این ، برای شروع به مبلمان رستوران نیز نیاز دارید.معروف است که مشتریان فست فود همیشه در حرکت هستند و بیشتر آنها غذای آماده را سفارش می دهند.با این حال ، برخی از مشتریان ترجیح می دهند از رستوران شما غذا بخورند ، بنابراین هزینه کردن برای مبلمان لازم است.

اگر برای اولین بار در نظر دارید یک فست فود افتتاح کنید ، مطمئن شوید که میتوانید این تجهیزات را آماده کنید.توجه به این نکته مهم است که انواع مختلف رستوران ها ممکن است به تجهیزات اضافی یا سبک های مختلفی احتیاج داشته باشند که ممکن است در این لیست نباشد.

برای خرید تجهیزات و لوازم فست فود با کیفیت و با قیمت مناسب با شرکت ماشین سازی پدیدکاران ارتباط برقرار کنید.

  • شرکت ماشین سازی پدیدکاران
  • ۰
  • ۰

 

 

حتما زمان هایی برای شما پیش آمده که شما دوست داشتید بجای رفتن به یک فست فودی، در کنار عزیزانتان همبرگر را در خانه آماده و میل کنید. اما راز یک همبرگر خوشمزه یا بهتر بگویی فرمول بهترین ادویه همبرگر در چیست؟

خیلی از افراد تصورشان اینست که با یک تکه گوشت خوب چرخ شده می توانند یک همبرگر خوب طبخ کنند. اما مثل هر غذای دیگری ادویه و طعم دهنده های آن در خوش طعمی غذا درصد بالایی را به خودش اختصاص می دهد.

یک فرمول حرفه ای ادویه همبرگر از جایگاه خاصی برخوردار است و شما با استفاده از بهترین ادویه همبرگر و با کیفیت به یک طعم جادویی می رسید. در شروع باید بگویم که به هیچ عنوان از ادویه های آسیاب شده آماده استفاده نکنید و در مرحله اول یک دستگاه آسیاب تهیه کنید.

در نظر داشته باشید شرکت ماشین سازی پدیدکاران سازنده انواع دستگاه همبرگر زن می باشد که با تضمین بهترین قیمت و کیفیت محصولات خود را ارائه می دهد.

فرمول ادویه همبرگر

ادویه خوب حاصل مخلوط کردن چند عنصر پایه است که بهتر است آنها را خودتان به شکل تازه تهیه و آسیاب کنید تا طعم و بوی شگفت انگیزی به همبرگر شما بدهد. اما قبل از اینکه سراغ فرمول بهترین ادویه همبرگر برویم، لازم است چند نکته مهم را بیاد داشته باشید:

  1. هنگام استفاده از دانه خردل و تخم گشنیز ابتدا آنها را در ماهیتابه با حرارت پایین تفت بدهید و سپس آسیاب کنید.
  2. مواد پودر شده را چند بار الک کنید تا ادویه یکنواختی داشته باشید.
  3. پس از تهیه ادویه آن را در یک ظرف شیشه ای ریخته و دربش را ببندید که تا 3 ماه می توانید از آن استفاده کنید.
  4. اگر ادویه همبرگر را داخل مواد خام همبرگر مخلوط می کنید، میزان یک و نیم قاشق غذاخوری برای 500 گرم گوشت کافی است.
  5. اگر ادویه همبرگر را بر روی دو طرف همبرگر قبل از گریل یا سرخ کردن می پاشید، 2 قاشق غذاخوری برای 200 گرم گوشت چرخ کرده پیشنهاد ما می باشد.
  6. برای اطمینان از خوشمزگی و میزان ادویه همبرگر می توانید کمی از گوشت ادویه زده را سرخ کرده و بچشید و سپس در صورت مناسب بودن به گریل یا سرخ کردن همبرگر اقدام کنید.

فرمول اول: ادویه همبرگر تند

وجود طعم تندی در غذا یکی از مواردی است که باعث خوشمزگی آن می شود. اما افرادی هستن که ترجیه می دهند این طعم تندی بیشتر حس بشود. برای این افراد فرمول همبرگر تند را توصیه می کنیم:

  • 1 قاشق غذاخوری پودر فلفل سفید؛
  • 1 قاشق غذاخوری پودر فلفل سیاه؛
  • 2 قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز؛
  • 1 قاشق غذاخوری پودر سیر؛
  • 2 قاشق غذاخوری نمک؛
  • 1 قاشق غذاخوری پودر خردل.

فرمول دوم: ادویه مخصوص همبرگر رستورانی

اگر دوست دارید همبرگری که طبخ می کنید طعم یک همبرگر رستورانی را داشته باشد، می توانید از فرمول زیر استفاده کنید.

  • ۱ قاشق غذاخوری پودر فلفل سیاه؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر فلفل سفید؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر فلفل چیلی؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر پیاز خشک؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر پاپریکا (می توانید برای جایگزین آن از فلفل دلمه ای استفاده کنید)؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر سیر؛
  • ۲ قاشق غذاخوری نمک؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر خردل.

فرمول سوم: ادویه همبرگر مرغ

یکی دیگر ار همبرگرهای پر طرفدار، همبرگر با گوشت مرغ است اما به خاطر بوی خاص مرغ نیاز به اضافه کردن ادویه خاص خود را دارد. در ادامه می توانید ادویه مخصوص همبرگر مرغ آشنا بشوید.

  • ۱ قاشق غذاخوری فلفل سیاه؛
  • ۱ قاشق مرباخوری پودر تخم گشنیز؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر پاپریکا (می توانید برای جایگزین آن از فلفل دلمه ای استفاده کنید)؛
  • ۱ قاشق مرباخوری جوز هندی؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر سیر؛
  • ۱ تا دو عدد میخک؛
  • ۱ قاشق مرباخوری پودر خردل,
  • ۱ قاشق مرباخوری زنجبیل؛
  • ۱ قاشق مرباخوری پودر کاری؛
  • ۱ قاشق مرباخوری آویشن؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر پیاز خشک.

فرمول چهارم: ادویه همبگر کبابی

اگر دنبال طعمی خاص برای همبرگر کبابی خودتان هستید می توانید از فرمول زیر استفاده کنید. زیرا ترکیب پودر پاپریکا، پودر سیر و شکر قهوه ای به همبرگر، طعم خاص و کبابی می بخشد. ممکن است طعم شیرین این همبرگر را نپسندید. در این صورت می توانید شکر قهوه ای را از لیست مواد اولیه حذف کنید.

  • ۱ قاشق غذاخوری پودر پاپریکا (می توانید برای جایگزین آن از فلفل دلمه ای استفاده کنید)؛
  • ۱ قاشق غذاخوری شکر قهوه ای؛
  • 2 قاشق چایخوری پودر پیاز خشک؛
  • ۱ قاشق چایخوری نمک؛
  • ۱ قاشق چایخوری فلفل سیاه؛
  • ۱ قاشق چایخوری پودر سیر؛
  • 2/1 چایخوری ریحان خشک شده؛
  • 4/1 قاشق چایخوری فلفل قرمز.

چهار فرمول بالا پیشنهادات پدیدکاران برای شماست تا بتوانید همبرگری خوش طعم و لذیذ در منزلتان تهیه کنید. البته نگران نباشید با یکی دوبار امتحان و تجربه اولیه می توانید بهترین فرمول ادویه همبرگر را بر اساس سلیقه خودتان درست کنید. چون میزان ادویه پیشنهادی ما قطعی نیست و طبق سلیقه خودتان می توانید آنها را کم یا زیاد کنید و یا حتی اگر از طعم خاصی مانند سبزیجات معطر خوشتان می آید آنها را به فرمول اضافه و یا جایگزین کنید تا راز همبرگر مخصوص خودتان را داشته باشید.

پیشنهاد ویژه: این مقاله را از دست ندهید:

مزایا دستگاه همبرگرزن اتوماتیک

  • شرکت ماشین سازی پدیدکاران